Ηλεκτρονική Υποβολή Αιτημάτων Υπαλλήλων ΑΔΜΘ

hrm_image

Μέσω της εφαρμογής Ηλεκτρονικής Υποβολής Εγγράφων που ανέπτυξε η Δ/νση Πληροφορικής και Επικοινωνιών, εκπληρώνεται εφεξής η υποχρέωση της ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων και κατάθεσης αιτημάτων των υπαλλήλων σε Υπηρεσίες της Α.Δ.Μ.Θ.

Κάθε υπάλληλος μπορεί να αξιοποιήσει την εφαρμογή για την αποστολή αιτήματος στην Υπηρεσία του, όπως για παράδειγμα να υποβάλλει αίτημα για την χορήγηση άδειας, επισυνάπτοντας παράλληλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Αναλυτικές οδηγίες για την εγγραφή σας στην εφαρμογή και την περαιτέρω χρήση της, μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.

Περαιτέρω, συγκεκριμένες κατηγορίες υπηρεσιών του Τμήματος Προσωπικού της Δ/νσης Διοίκησης και του Τμήματος Εκκαθάρισης Αποδοχών της Δ/νσης Οικονομικού, οι οποίες παρατίθενται παρακάτω, διεκπεραιώνονται πλήρως ηλεκτρονικά, χωρίς αυτοπρόσωπη παρουσία του ενδιαφερομένου, ήτοι ο υπάλληλος υποβάλλει το αίτημα του μέσω της εφαρμογής και λαμβάνει το αιτούμενο στοιχείο στο email του.

Προσοχή: Για τις συγκεκριμένες κατηγορίες υπηρεσιών η ηλεκτρονική υποβολή αιτήματος μέσω της εφαρμογής καθίσταται υποχρεωτική για το ΣΥΝΟΛΟ των υπαλλήλων της Α.Δ.Μ.Θ.

Γενικής Χρήσης Πρότυπα Έγγραφα:

  1. Αίτηση για χορήγηση άδειας(αναρρωτική, αιμοδοτική, ειδικού σκοπού, κ.τ.λ.) (Πρότυπο Έγγραφο)
  2. Γενική Αίτηση (Πρότυπο Έγγραφο)

Μπορείτε ακόμη να εκδώσετε  την υπεύθυνη δήλωση ή την εξουσιοδότηση που χρειάζεστε ηλεκτρονικά κάνοντας κλικ ΕΔΩ.